dimecres, 19 d’octubre del 2011

HE TORNAT

Sí, han passat un any i dos mesos des de l´'última entrada. Moltes són les coses que s'han esdevingut este temps, però ara no en vull parlar.

El passat cap de setmana es va disputar l'Ultratrail del Montsant, al Priorat (Tarragona). Amb 102km de recorregut, 8000m de desnivell acumulat i eixida i arribada a Cornudella de Montsant.

L'excursió va anar molt bé, amb David Mundina i Sonia Escuriola en pla estel·lar, perquè han debutat en esta distància amb uns resultats més que meritoris. I a més -com ja sabeu els qui els coneixeu-, són encara millors persones que corredors.

Personalment, tot i que no vaig fer la marca que esperava, estic content d'haver acabat l'ultra en 17:33:29. I és que el constipat que arrossegava em va passar una bona factura. Per això i pels últims entrenaments abans de l'ultra, he recuperat (definitivament, espere) les bones sensacions i els millors temps del 2009. Per tot plegat estic en condicions d'afirmar que...
HE TORNAT!

4 comentaris:

  1. Has vuelto, y yo que me alegro!!
    :)
    enhorabuena por el Ultra!! nos vemos en próximas rodaditas, espero.
    mucha salud!!

    ResponElimina
  2. Gracias Nere. Yo os he ido leyendo de vez en cuando, pero la historia del blog... mejor te lo contaré en persona. Mucha salud y besitos!

    ResponElimina
  3. M'alegre molt Ximo. Espere voret pronte per les muntanyes

    ResponElimina
  4. Doncs si has tornar ... nosaltres estarem ací amb tu. Açò del blog demana molt de temps, però el més important és fer-ho perquè t'agrade!! Fins prompte!!

    ResponElimina