dilluns, 2 de juliol del 2012

ENTRE MAMOVA I CSP-115

Després del MAMOVA, primer objectiu de la temporada: la CSP 115. Amb tanta cursa, no havia tingut ocasió de conéixer el recorregut de la carrera, així que em vaig plantejar l'objectiu d'entrenar sí o sí tots els trams. Aquestes dues setmanes no vaig trobar companyia, així que foren entrenaments en solitari que, per un costat, m'enduriren i em prepararen mentalment per a la CSP i, per un altre em permeteren acumular un bon quilometratge.
L'últim cap de setmana d'abril, doblet: dissabte, Torrecelles, Atzeneta, Molins i tornada a Torrecelles; diumenge, Molins-Culla i tornada.
El dia festiu, vaig aprofitar-lo per a fer un Culla-Vistabell-Culla, i el cap de setmana, dissabte una rodada suau per l'Auditori i diumenge l'últim tram: Vistabell-Xodos-Sant Joan i tornada a Vistabella per l'antic GR7 (Qui va dir que era fàcil seguir les traces d'un GR????) Sí, dic antic perquè vaig passar, per errada evident,  per un lloc senyalitzat que no té res a veure amb el recorregut actual, i que tot i que és un recorregut preciós, és evident que el propietari ja no vol que li passe la gent per la seua pinada.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada