dimarts, 9 de juny del 2009

PENÚLTIMA SETMANA

La setmana anterior transcorregué volant entre entrenaments, anades, tornades, classes, correccions, descansos forçosos i una nova escapadeta pel Desert amb Racarunner...
El resum seria el següent:
DILLUNS: 60'+ 6 rectes + gimnàs
DIMARTS: 20' + 12 rampes
DIMECRES: entre el gimnàs i les rampes estava tan esgotat que vaig agafar-me un dia de descans.
DIJOUS: rodadeta pel Desert amb Racarunner. Jornada impressionant per a córrer pel Desert, bon oratge, molta calor, nuvolat... i sobretot bona companyia. Ens trobem a les 18 hores al pla de la Magdalena. Ens posem ràpidament al dia i decidim la ruta. Iniciem la marxa cap a la Font de la Salut per a pujar al coll de Raca, com la primera edició de la Magdalena-Penyeta. Arribem dalt en poc més de 35', cosa que ens deixa un poc preocupats, perquè a eixe ritme no tenim clar si aguantarem tota la ruta. Així que iniciem l'ascens de Roca Blanca un poc més tranquils, això sí, sense deixar de xerrar fins que les vistes ens fan emmudir. Tot i els núvols hi ha una gran visibilitat, i val la pena parar un parell de minuts i contemplar el paisatge. De pas, Miguel em fa unes indicaciones sobre camins, rutes, recorreguts... i prenc bona nota mentalment per a explorar-les més endavant. A la marxa arribem al vèrtex geodèsic de Roca Blanca, i la boira comença a pujar en la nostra direcció muntanya amunt. De nou, prenem aire mentre contemplem l'espectacle, però hem de continuar abans de gelar-nos. El descens transcorre sense més inconvenients que un parell de relliscades, tot i les precaucions amb què baixem. Arribem al mas de Xiva, on ens repassem els cordells de les sabates i reprenem el descens. Esta volta, Miguel va davant, coneix millor el camí i amb els antecedents de les últimes setmanes... millor així. Fem el mateix camí que l'altra volta que rodàrem per allí, però ara girem a l'esquerra en lloc de a la dreta per a encarar l'última pujadeta del dia: el tossal de la Magdalena. La pujada no és massa forta, però la baixada és impressionant: roca, pedra solta, desnivell pronunciat... que ens deixa a l'esquena de l'ermita, on accedim per una pista, per allò de fer pàtria. Nova contemplació admirativa i baixada fins al cotxe. Total, 12'8 km, 1:50:40 amb +800m i -800m. Sense pulsacions, perquè m'he deixat la cinta... En resum, agradable recorregut en molt bona i amena companyia.
DIVENDRES: de nou, jornada de descans per a reposar forces i descansar els genolls.
DISSABTE: acut a les 8 amb el grup que ha de fer una rodada per Fondeguilla. Per allí estan Patri, Silvia, Lola i Alberto, i quatre xics que no conec i que em presenten a tota velocitat abans d'eixir. El seu recorregut serà fins el coll d'Artana, on faran baixada cap al poble. Jo, per la meua banda, vull estirar un poc més, i si tot va bé faré fins la senda de la paridera, abans del Marinet.
Tot va anar bé i ara ja tinc referències pròpies del recorregut complet. A cavil·lar i fer números per a saber quin serà l'objectiu...
De vesprada, paintball a Moró per celebrar l'aniversari d'Esther. Esdeveniment que tot i estar molt bé em va donar un bon esglai en impactar una pilota en el genoll i deixar-me coix durant uns minuts... Afortunadament, sols és una contusió i el genoll, amb gel i crema estarà en forma per al dissabte 13. I per la nit gran sopar que acabà de recarregar-me les piles.
DIUMENGE: platja de matí, dinar amb ma mare i faena domèstica variada.