divendres, 3 d’abril del 2009

VISITA MÈDICA / SÓC DE PEDRA-FERRO

Per resumir: el tendó està tocat, però no és res de greu. Això sí, només puc fer la Nevera d'Atzeneta si vaig caminant. Molés volia que eixira a trotar en pla, però amb el repte pel mig, la inscripció pagada, i el dinar que hauran de pagar les pàlides... no podia deixar d'anar-hi.

Però anem per parts:
  • prova d'esforç: els umbrals estan millor que en la prova del 2007.
  • analítica: el ferro estava baixet. He de continuar prenent ferro fins la Marató i Mitja.
  • medicació: tant els antibiòtics com el tractament anticaiguda del cabell contenen principis actius que poden produir inflamació en els tendons i trencaments fibrilars. M'ha recomanat que telefone a la consulta cada volta que passe per la consulta del metge. Dec ser de pedra o ferro, perquè si no m'he lesionat ara... I per a postres, l'anticaiguda podria donar positiu en un control antidopatge (com Romàrio -em va recordar Molés). No és provable als meus ritmes, però si ell ho diu...
  • fascitis: ni està ni se l'espera. Una lleu inflamació a l'arc conseqüència amb tota seguretat de baixar sols amb la cama esquerra els últims 12 km del MABO.
  • cintilla iliotibial (o el problema nostre de cada any): lleu inflamació que no m'ha de fer parar, però si anar amb molt de compte la pròxima setmana. Gel i ibuprofeno.
  • Un producte desconegut que buscaré esta vesprada a la farmàcia, per a abril i maig.
  • De cara a la CCC, juny, juliol i agost, Condrosan.
  • L'homeopatia no té cap incompatibilitat, així que continuaré amb la medicina naturista.
I això és tot, que no és poc. Ara, a esperar demà, armar-me de paciència i veure si puc fer el recorregut amb calma em coste el temps que em coste. Sabré caminar per muntanya?
Demà, la resposta. I també la solució del gran repte. Torne a apostar pels palomos, però si algú corre, perquè tal com està el pati...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada