dimecres, 13 de maig del 2009

ENS N'ANEM DE COPES

Per si algú no se n' ha assabentat encara, avui es disputa la fina de la copa del rey de futbol. Es juga a València (el cap i casal del valencians) i els finalistes són l'Athletic Club de Bilbao i el Futbol Club Barcelona.

Perquè quede clar, les meues preferències futbolístiques són les següents, per aquest ordre: C.E. Castelló, Villareal C.F. i F.C. Barcelona. I com em considere bon esportista, afegiu qualsevol equip que faça gaudir amb el seu futbol. Com a exemples les darreres temporades, el Sevilla guanyador de UEFA i copa del rey, el Depor en la seua època daurada, la Reial Societat del subcampionat, l'Atlético del doblet, el Villareal subcampió o de la primera participació en Champions, el "dream team"... el que els aficionats anomenen "futbol d'una altra galàxia", "de jugones" amb la dosi necessària de treball físic, és clar.

No se qui guanyarà, però m'ha vingut al pensament una notícia del 2008 que m'ha decidit a donar el meu suport a un equip molt concret. Vosaltres direu.

ATHLETIC:


BARÇA:


I el que m'ha fet decidir-me:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada